Saturday 5 September 2009 By: yatkhalay

Start Menu တြင္ မိမိ မထည္႔လိုသည္႔ Files မ်ားအား ေဖ်ာက္ျခင္း

စာသင္ခန္းေတြမွာ အသံုးျပဳေသာ Computer မ်ားတြင္ Start Menu ၌ လိုအပ္ေသာ Files မ်ားကိုသာ ေဖာ္ျပထားသည္ကို ေတြ႕ဘူးၾကမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ဘယ္လိုမ်ိဳး ေဖ်က္ရတယ္ဆိုတာကို သိခ်င္ေသာ လူမ်ား႐ွိလွ်င္ အဆင္ေျပရန္အတြက္ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
၁။ Start – Run – gpedit.msc ဟု ႐ိုက္ပါ။
၂။ Local Computer Policy – User Configuration – Administrative Templates – Start Menu and Taskbar ကို Click လုပ္ပါ။
၃။ ညာဘက္႐ွိ Box ထဲတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေဖ်ာက္ခ်င္ေသာ File ( e.g;Remove My Documents icon from Start Menu ) ကို Double Click လုပ္ပါ။
၄။ Remove My Documents icon from Start Properties Box ေပၚလာေသာအခါ Enabled ကို Check ေပးၿပီး Apply – OK ေပးပါ။ အဲဒီနည္းအတိုင္း မိမိ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာ File မ်ားကို ေဖ်က္ပါ။